Pages

Tuesday, June 1, 2010

BLOG BERHANTU..

assalammuailaikum semua..fuuhhh bersawan kan my blog..almost 3 month i tak berblogging..mesti uols ingat i dah kena tanam 7 kaki dalam tanah kan...OOOOOPPPPPSSSS WALAUPUN I MATI,I TETAP AKAN DIKENANG SELAMANYA...*matilah tugu negara..

okies..actually my broadband tak boleh conect since march-may time i belajar kt UUM..so terus tertutup NAFSU i untuk terus berblogging!!!GITEEWWW...tapi i pasti ramai yang akan ternanti-nanti kemunculan i untuk update blog kan!!kan.kan.kan..cepat mengaku!!!..CEPAT..okies kalau tak ada i nak stop berblogging sekarang..eceh.eceh...ngaku pun..

okies sekarang 1st.june.2010..my batch sekarang ramai yang menjalani practicum which is latihan dalam industri..ramai yang tanya i practicum kat mana..but i tetap tak nak cakap..cukuplah i bagitau allowance practicum i ialah kalau di-tukarkan-ke-mata-wang-malaysia menjadi RM25++..kaya kan..haha..yes i sangat beruntung..

tadi i just masuk office and semak a few HR File..memang azab pada i..banyak yang masih tidak lengkap...oppss...mungkin i dibayar allowance itu sebagai gaji untuk menjadi seorang HR dalam company itueew???harap-harap lah..wah masuk2 tadi i feeling-feeling ketwat uolss..harus!!!hehehe..i belum beramah mesra dengan all the staf..but by tomorrow i officelly akan beramah mesra..[hm belum scan lagi mana yang taste]..besok also i dapat my own access card..

p/s: okies i tahu entry kali ni mcm tak best untuk penantiaan uols selama ini kan..tapi i malas..sebab badan i dah berbau..i nak mandi dulu..nanti kalau i free,i akan upadate lagi okies (=

0 comments: